קמפיין חדש של בית השנטי לרגל יום הילד הבינלאומי, מנסה לטרגט בני נוער במצוקה באמצעות סטיקרים ופלאיירים שמעוצבים כמו אלה של הדילרים מטלגרם. מריומה קליין: "אי אפשר לחכות שהם יגיעו אלינו. אנחנו צריכים להגיע אליהם, בשפה שלהם, במקומות שלהם"
קמפיין חדש של בית השנטי לרגל יום הילד הבינלאומי, מנסה לטרגט בני נוער במצוקה באמצעות סטיקרים ופלאיירים שמעוצבים כמו אלה של הדילרים מטלגרם. מריומה קליין: "אי אפשר לחכות שהם יגיעו אלינו. אנחנו צריכים להגיע אליהם, בשפה שלהם, במקומות שלהם"